Dregglisar

Jag har aldrig riktigt tyckt om dregglisar, förrän NU :) Fröken Jönsson har börjat (har alltid) dregglat och det är inte förrän nu som jag köpte 3-pack dregglisar (hade en sedan innan). Jag säger bara wow, Alice varvar mellan dessa på en dag. När en dregglis är helt blöt får hon en ny och den blöta hängs upp för att användas senare.  De tvättas när de blivit smutsiga, men dessa är perfekt dreggeluppsamlare och även efter att hon lekt med en leksak som hon haft i munnen är hon ofta helt blöt på bodyn som man inte vill byta hela dagarna. Detta har gjort att vi slipper torka, torka och torka med en frotté:are hela tiden :)
 
LÄNGE LEVE DREGGLISAR!! (Det roliga är att det går att matcha en dregglis med en body :) Jag måste köpa fler)
 Ursäkta bilden, de är lite smutsiga.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0