Vad rör sig i hans hjärna?!

När jag kom hem satte jag mig ner för att äta lite hämtmat från donken. Jag sitter i lugn och ro och äter medan jag tittar på tvn, Rambo ligger i soffan för han ville också smaka. Helt plötsligt, från ingenstans kör han klorna i soffan och flyger nästan över bordet och nästan över mig och ner på golvet. Eftersom jag blev enormt rädd och ganska arg över vad han gjort, sprang jag efter honom och kastade ut honom på balkongen där han fick sitta. Sedan ringer jag till Jonas och börjar typ gråta av rädsla.

Det finns en orsak till att jag blev så rädd när han gjorde sitt utfall och det är för vi hade en incident maj 2010. Vi låg och sov, Rambo låg i sängen tillsammans med oss och halv fem vaknar jag av att han flyger upp, blir rädd och tänker hoppa ner från sängen (då sitter han bredvid mitt huvud). Precis när han hoppar ner från sängen river hans klor upp min överläpp och hela insidan av min mun. Jag gallskriker, Jonas vaknar förstår ingenting och jag känner blodsmak i munnen. Först trodde jag att läppen var kluven i två, vilket inte fallet var. Jag fick bedövningssalva från vårdcentralen och har numera ett ärr på min lilla överläpp.

Ibland funderar jag på om det är något fel på den katten



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0