I'm back

Jag tror jag ska återuppta mitt bloggande nu, jag har inte riktigt haft tid att skriva pga mycket jobb och annat.

Idag har jag handlat gardiner till mitt klassrum, men jag måste ta med dem imorgon och mäta för att sedan klippa och sy till dem. Jag har köpt panelgardiner som jag ska klippa av och sy nya kanaler till mina tre små fönster.

Jag jobbar som sagt hela tiden, vilket går jättebra. Det känns roligt att jag nu har kommit in i jobbet ordentligt och jag stortrivs. Det är roligt med nya utmaningar varje dag och man lär sig hantera nya situationer hela tiden.

Annars händer det inte så mycket, vi kör på i vardagen liksom.


Nu ska jag fortsätta kolla runt på internet och hoppas jag får min mat snart.

Hej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0