Jobbat lite idag

Idag skulle jag egentligen varit ledig men vem vill det när man får umgås med underbara barn hela dagarna? Jag hade iaf fått tid mellan 7.30-14.30 men sedan bad de mig att vara kvar en timme extra vilket jag gladeligen gjorde. Det är verkligen givande att arbeta med barn och jag tycker det är en bra erfarenhet till den dagen man skaffar egna barn, för då vet man liksom lite hur barn fungerar och hur man ska vara mot dem.

Det jag självklart hoppas på och längtar till är ju att få ett ställe att vara på och arbeta 100%, men den dagen kommer jag vet, men jag vill snabbspola tiden så den dagen kommer NU.

Jag tycker verkligen att det är en fröjd att gå till jobbet varje dag, det är ju detta jag har längtat till efter mina 4 år på universitetet. Jag är ju både grundskollärare och förskollärare om ni inte visste det :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0