Precis kommit hem

Det är alltid roligt att vara iväg en sväng men också roligt att komma hem igen, speciellt när man har en som väntar hemma ♥ Jag har spenderat några timmar med att prata lite tjejsnack, vilket man behöver som tjej :) Eller vad säger ni tjejer?
Imorgon blir det att fixa inför min resa till Sundsvall på lördag, packa, gå på stan osv. Jag längtar verkligen till att träffa min kära vän.
Nu ikväll vet jag inte vad det blir, kanske ska kolla färdigt på filmen vi började att se på, green lantern. Vi får se vad det blir. Jag är ju ledig, vilket är skönt. Jag har ju faktiskt jullov för första gången sedan jag själv gick i skola :)
Moa
2011-12-29 @ 23:06:34
URL: http://kungenmoa.devote.se

okej.jo dt är bra här med.

jag gick in på en annan blogg,osv

johanna<3
2011-12-30 @ 16:50:52
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/

sv, varsågod. okej:) ja att bli nyttigare och öka mitt självförtroende. ;)

jag hittade din blogg genom att du hade kommenterat någon annans blogg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0