Senaste inköpet

Vi har länge letat efter en vagn. Den har enbart varit tänkt att ha om Alice inte orkar gå när vi är iväg. Jag hittade en begagnad vagn idag för 40:- den har rejäla och stabila hjul, en rolig ratt till Alice, viloläge, suflett, benstöd i två lägen och en liten korg under.

Den var väldigt smutsig när jag köpte den, men nu skiner hela vagnen i sitt bästa skick. Jag tror vi ska ta en provtur om en stund, men den får torka lite mer. Just nu är jag supernöjd, får se efter jag varit på en rejäl promenad.

Jag älskar att fynd begagnade saker/kläder. Men de måste vara i bra skick, det är viktigt för mig. Jag vill inte att Alice ska behöva ha trasiga saker/kläder.

Vår nya vagn



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0