Selfie kit

Idag låg det ett paket i postlådan och det var mitt.. Selfie kit :) Jag har precis testat det och jag älskar det redan. Detta är ett redskap för att ta lite snyggare selfies, för man ser inte en lång arm i halva bilden. Det är ju lite mer jobb eftersom man måste sätta fast mobilen på pinnen och sedan starta bluetooth, men I love it! Jag har tagit några testbilder nu ikväll, kanske inte blev de bästa bilderna men men, det är ju ändå kväll och hur fräsch ser man ut på kvällen liksom?
 
Man fäster alltså mobilen på "pinnen" och sedan startar man den lilla dosan som utlöser kameran och även mobilens bluetooth, sedan är det bara att fota. Man kan ha pinnen kort men man kan också förlänga den så den blir väldigt lång. Jag hittade detta selfie kit på blondinbellas blogg i en av hennes julluckor, den hade kostat 400:- men nu enbart 160:- vilket jag tyckte den var värd, kul att testa.
 
Tycker man om att göra sig snygg för att sedan ta en snygg selfie passar denna just dig, sedan kan du ju alltid ladda mer en app (perfect365) så kan du förfina dig ännu mer :P lycka till!


 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0