dag 2

Idag känns det bättre i fogarna, idag var det fötterna som höll på att avlida av värmen istället. När jag kom hem åkte jag ner för att hitta ett par skor, vilket har varit lättare sagt än gjort. Jag gick till eurosko, och sa att jag ville ha en sko som passar till allt, sen satte jag mig ner. Jag fick låna hem ett par, har gått i dem, känns jättesköna. Imorgon ska ja köpa dem. När jag kom hem satte jag ner fötterna i kallt vatten, oj så skönt det var. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, hoppas natten bli bra.
Sandra
2013-08-23 @ 15:31:10
URL: http://feliz.blogg.se

Hej! Vad roligt att du skrev en rad! :) Det är bara bra med mig, hoppas allt är bra med dig oxå? :) Och stoort grattis till lilla bebisen i magen! Va roligt för er :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0