sovning

Det är inte alltid lätt att veta vad de små vill. Nu när jag varit hemma med Alice har vi försökt få henne att sova i sängen istället för i vagnen. Det har faktiskt gått väldigt bra, men dagar som igår och idag när det tar ca 1 timme att få henne att somna och hon ändå inte kommer till ro. Då har jag lagt henne i vagnen i åkpåsen, gått en minipromenad, så hon somnat. När hon sedan somnat har jag kört in henne i tvättstugan, där det är mörkt och varmt så hon får sova bra. Igår sov hon 1,5 timme :) det funkar för mig, så då kör jag på det. Hur Jonas gör är upp till honom :) imorgon och övermorgon ska jag jobba, vilket känns skönt. Då får pappa och dotter lite egentid.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0