solen :)

Idag är det mycket trevligare väder, för solen skiner. Lillan sov bara 40 min idag, sedan fick hon mysa lite i babysittern medan jag började med putsning av fönster och byte av gardiner. Jag brukar alltid byta gardiner på hösten, sedan till jul byter jag inte överallt utan då får hösten och julen samsas :) nu är vardagsrummet och köket färdigt, det enda jag ska köpa till köket är insynsskydd i plast. Jag tror man kan köpa på jysk, ska kolla sedan när sambon kommer hem från affären. Idag ska jag baka! Jag ska baka kärleksmums, chokladbollar och snickerskaka :) till middag blir det flygande Jacob, mums.


Alice tycker om sitt bollhav :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0