Nu kan snön få komma

Igår köpte jag en ny vinterjacka från H&M 399:- en lite finare jacka att ha i vinter. Jag sparar min stora svarta jacka som jag kommer ha när vi är ute och leker med Alice.



Idag var första gången det inte regnade på en vecka. Då passade jag och Alice på att gå en promenad med vagnen i hennes nya åkpåse aome från elodie details, sååå snygg. Jag är så glad över att vi köpte den, den är supersnygg + väldigt varm och gosig. Det räcker gott och väl att fft bara klä henne i fleecekläder. Efter promenaden tog jag på Alice galonbyxor och galonvantar på både händer och fötter så hon fick krypa runt ute. Hon tyckte det var jätteroligt och hon kunde röra sig bra. Jag räfsade ihop alla gräshögar och alla löv, plockade in alla saker och ställde ihop alla möbler. Så nu får snön gärna komma, för nu är det höststädat ute :)












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0