Tröttast i stan

Inatt drog vi fram klockan en timme för att få sommartid igen, detta slutade med att jag har varit tröttast i stan. Alice vaknade 03.00 (men helt plötsligt var en klockan 04.00) hon åt en sväng, för att sedan somna om igen. Sedan när hon vaknade för morgonen tror jag klockan var 06.30 (fast i mitt huvudet var den ju bara 05.30). Jag vet inte riktigt, kommer inte ihåg. Summa sumarum är att jag har varit jättetrött idag, men imorse beslutade vi oss ändå för att åka till Kramfors för att hälsa på farmor Marie, så dagen har gått och den har varit bra. När vi kom hem runt 16.30 gick jag och la mig en timme, vilket gjorde att jag orkade resten av kvällen. Jag tror Alice kände av sommartid lite grann vid läggningen, hon fick somna i vagnen ikväll (har nyss burit över henne till sängen).
 
Usch och fy för att vara så trött jag var idag, det riktigt värkte i ögonen. Jag är GLAD att det inte är vår vardag.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0