Storlek 74

Ikväll har jag rensat ut nästan alla Alice kläder i storlek 68, och tagit fram kläderna i 74. Att hon nu kommer använda 74 känns lite sorgligt. Det känns som att den storleken är för stora flickor och pojkar och nu kan vår lilla tösabit ha den storleken, det känns i hjärtat!! 
 
Jag älskar att hon växer och längtar hela tiden framåt, men det kom över mig nu. Sedan slår tanken mig att jag kanske ska spara lite kläder tills hon blir äldre. Men samtidigt sparade jag aldrig hennes första kläder, jag kommer knappt ihåg vad hon hade på sig. Vi har inte så mycket bilder när hon var helt nyfödd, för Alice fick en svår start. Får se om jag skriver om det . 
 
Alice nya tutte 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0