Min svanskota

När Alice föddes hände något med min svanskota, vilket resulterade i att jag inte kunde sitta ordentligt på två månader. När jag kom till BM för efterkontroll så undrade hon varför jag inte sökt hjälp?! jadu, eftersom jag trodde att detta var normalt efter en förlossning. Ingen hade ju sagt hur det skulle vara/kännas efteråt. Jag fick iaf komma till en doktorn undersökte svanskotan, vilket gjorde förbannat ont. Detta var i december, för ett tag sedan var jag till doktorn igen för undersökning och hon funderade först på om man skulle bli tvungen att röntga för att se vad som var fel, men det behövdes inte. Hon förklarade att det är en liten bit av svanskotan som jag trycker till varje gång jag sätter mig, därför gör det ont. Jag kan få ha ont i upp till 1 år, sedan fick jag smärtstillande för att ta vid behov (tog idag).
 
Sugen på fler barn?
 
skulle inte tro det
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0