En ny snutte

Nu skriver jag detta inlägg för tredje gången eftersom det har försvunnit två ggr.
 
Innan Alice föddes köpte jag en snutte, en rosa mus från märket floppy. När hon började använda snutte tyckte hon inte om den. Så jag köpte kaninen istället och den älskar hon. Vi har två st, en uppe i sängen och en nere i vagnen. Jag tvättar dem när de börjar lukta :) Idag var jag på maxi för att köpa en ny, men då har de bytt färg på kaninen, till grå/rosa. Jag har tvättat den och hoppas den blir godkänd ikväll. Jag antar att det är kaninen hon tycker om, inte färgen. Återkommer hur det gick. Vad använder era barn som snuttisar? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0