Bebisboken.se

Jag håller ju som sagt på att göra en bok till Alice från bebisboken.se Den handlar om hennes födelse, men även lite innan hon kom och om hennes första år. Det som är bra är att man kan lägga till massor med bilder och även massor med text i egna inlägg. Men det svåraste är att känna "nu är jag klar", jag tycker jag har gått igenom den massor med gånger, dels för att titta efter stavfel, lägga till saker, lägga till bilder m.m. men jag känner aldrig att jag blir klar, blir lite galen för jag vill så gärna beställa den NU. Vi ska beställa två stycken, en till oss och den andra boken ska Alice få när hon blir vuxen. Jag vill jättegärna fortsätta göra dessa böcker, inte bara skriva om hennes första år, utan om alla år. Har ni tips på bra sidor där man kan skapa dessa böcker på? kommentera gärna, jag vill börja nu med den :)
 
Jag har sagt det förut men säger det igen, gå in på bebisboken.se och gör din egen bok, speciellt om du nyss fått barn. Skriv ofta och mycket, skriva ner allt men tänk på att ditt barn ska läsa den en dag. Men som sagt skriva ofta och mycket, för går det för lång tid börjar man fundera "när fick hon första tanden?" "När höll hon upp huvudet?" ja, ni förstår.
 
En annan sak som är bra med denna sida är att den passa ALLA. Man fyller enbart i det som är relevant för en själv och enbart de kommer sedan med i den färdiga boken, så inga tomma sidor. Hur ser din familj ut? mamma/pappa/barn, regnbågsfamilj, ensamstående, adoption, den passar alla.
 
Här ser ni ett litet utdrag från den kommande boken :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0