Klar för idag

Jag tycker vi har fått väldigt mycket gjort idag. Hela toaletten i gamla lgh är städad, alla garderober och fönster är torkade, golvet har fått sig en dammsugning. Sedan åkte jag iväg med allt skräp som skulle till återvinningen, så imorgon städar vi köket och golvet, sedan är vi utflyttade.

Det känns bra att ha varit ledig idag, men det är nog bara för att vi har ganska mycket att göra ändå. Om vi inte hade varit mitt uppi en flytt hade jag nog inte gjort mycket idag, men en hel dag såhär gör väldigt mycket.

Vad händer ikväll?
Endera hemmamys med sambon eller så utgång med Sandra, vi får se hur det blir.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Larissa+Jonas= Alice

Sambo/fästmö till Jonas och mamma till världens vackraste tjej, Alice, född 2013

RSS 2.0